niedziela, 14 kwietnia 2013

Witam!
Następna część "Tajemnic..." ukaże się w przyszłym tygodniu. Ale do rzeczy.
Jak zauważyliście, dodałem ankietę "Czy chcielibyście dołączyć do tego bloga?". Chodzi mi w niej o to, żeby zawiązać współpracę z innymi bloggerami-pisarzami, podobnie jak tutaj http://www.piszemybowarto.blogspot.com/, ale nieco rozwinięte, tzn. nadal sam pisałbym "Tajemnice Eleny", ale utworzyłbym nowe opowiadania z innymi osobami. Mam nadzieję, że komuś spodoba się ta idea (piszcie w komentarzach lub głosujcie) Ja sam chciałbym dołączyć się do bloga powyżej, ale... No właśnie- Fobos, o co chodzi?! Jeśli możesz, napisz e-maila lub skomentuj. Rozumiem, szkoła itp., ale to już bardzo długo. Mam nadzieję, że to wyjaśnisz ;)
Co do komentarzy i obserwatorów- dziękuję! Najbardziej spodobał mi się kom Jagi, chociaż, byłoby miło, gdyby przedstawiła mi te przykłady i wiem, co to interpunkcja ;). Poza tym, mam nadzieję że nadal będziecie komentować.
Jeśli możecie, odpowiedzcie na pytania zadane powyżej, dobra?

Do napisania,
Merszyt

PS Jeśli będzie 1000 wejść, zrobię konkurs pisarski.

6 komentarzy:

  1. No wiesz... tym blogiem ogólnie rządzi Lola i to do niej byś musiał napisać o co chodzi. Ja nie wiedziałam nawet, że takie coś zostało zorganizowane. Ale spróbuje dzisiaj coś załatwić w tej sprawie. Postaram się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Muszę cię z przykrością zawiadomić, że jestem zmuszona cię przydzielić do innego domu w Hogwarcie ze względu na liczbę kandydatów. Masz teraz do wyboru: Gryffindor,Slytherin, albo Hufflepuff. Opiekunka Ravenclavu.
    w--czterech-scianach-hogwartu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja już jest :) !
    http://aliccee00.blogspot.com/p/spam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... ja bym chętnie dołączyła do takiego wspólnego bloga. Ha ha potem się będę bulwersować jak to ja mam w zwyczaju. O i możesz zrobić ten konkurs. Będzie śmiechu warte jak zacznę się wypowiadać. A tak w ogóle to świetny blog, tylko jak dla mnie akcja dzieje się trochę za szybko. Jeśli chcesz poczytać moje bazgrołki to zapraszam na wladczyni-mocy. blogspot.com
    A jeśli chciałbyś zareklamować swojego bloga to zapraszam do mnie i Glonka na zareklamuj-siebie.blogspot.com
    Pozdrófffka MrocznaJa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... idea wydaje się być ciekawą, aczkolwiek nie jestem pewna, czy dałabym sobie radę z tymi blogami. Co prawda, jako tegoroczna maturzystka, nie mam już problemu ze szkołą, za to możliwe, że zacznę pracować i czasu na moją pasję będzie jeszcze mniej. Do tego nie mogę pozwolić sobie na zaniedbanie własnego bloga, a do tego jestem już zapisana do jednego bloga grupowego, którego sową drogą polecam (zyciefantasy.blogspot.com). Aczkolwiek żyję się raz, więc chętnie spróbuję. Swoją drogą, póki mam kilka dni wolnych, muszę w końcu zabrać się za przeczytanie pierwszych dwóch rozdziałów Twojego opowiadania ;)
    A co do konkursu - ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń